Merve_kucuk Ayparee Ben ilk defa kullanacağım molfixi ama annem hep kardeşlerime canbebe ve molfix kullanmıştı
Nevo Ayparee prima premium care kullandım çok güzeldi sızdırma yapınca molfixe geçtim molfix pure soft güzel tavsiye ederim prima nın düz olanı kirlenince bezde çok ağır koku oluyor bilgin olsun
Mervezumra Kizim 1.5yasinda hala prima kullaniyorum memnunum 2.hamileligim sanirim.yine prima alicam pisik yapmiyor sizdirma yapmiyor ben cok memnunum