42-AySe-07 Arkadaşlar devlet hastanelerine giden var mı ? Burada her hafta dr değişiyor her gelen bişey söylüyor her yerde mi böyle sadece bizim burada mı böyle acaba
Mervezumra 42-AySe-07 devlette genelde oyle oluyor malesef sabit bir doktor olmuyor dogum sirasindada hangisi nobetciyse o yaptiriyor dogumu
42-AySe-07 Mervezumra Canım doğumu geçtim bebekle ilgilenen yok bebeğim kaç haftalık doğru düzgün onu bile bilmiyorum bu hafta gidiyorum mesela 13 diyor 3 hafta sonra kontrole gittiğimde farklı dr var 16 olması gerekirken 15 diyor
42-AySe-07 İki tane özel hastane var ikisinden de hiç memnun olan yok komşularımdan falan tavsiye eden yok hiç ne yapcam bilmiyorum
Bcokgcm Bende gidiyorum devlete ama ben mhrs nin uygulamasını indirdim ordan doktoru takip ediyorum ve hep aynı doktora gittim şimdiye kadar bazen erken oluyo randevu alıyorum gidiyorum doktor bi sıkıntı etmiyo