Yrnkrm ben şehir hastanesine gidiyorum anne- bebek dostu sertifikası var ve kaybetmek istemiyorlar. Doğumhaneye de gidip gördüm odalar gayet hijyenik ve pilates topuna, duşa kadar çoğu şey düşünülmüştü. Ebelerin de gayet tecrübeli olduğunu düşünüyorum. Eski doğumlar artık kalmadı pek çok daha insani ve profesyoneller bence. Tabii ülkedeki tüm hastanelerde bu konforu beklemiyorum az çok durumu da biliyorum.