Ilbilge ben de joie’nin bir arabasını bekliyorum belki indirime girer diye ama 850₺ olan araba su an 899₺’ye çıkmış 😢 daha önce birinden de duymuştum şubatta oluyor indirimi diye. Allah nasip ederse bebeğim en geç yılbaşına doğacak ama ben bebek arabası için bekleyeceğim 😇 su an pusetimiz var o
bizi bi sure idare eder. Yaşadığım yerde kışlar sert geçiyor hemen bebek arabasına ihtiyacım olmaz, subatta düşerse indirimli alırım diye bekliyorum ben de bi umut 😊 umarım beklediğimize değer ❣️