Symnrdlkra Kizlar bilenler bilir daha 4 gun once taburcu oldum hastaneden 3 cm aciklik vardi . Sukur dogum durdu eve geldim fakat sabaha karsi lekelenme oldu birde geceden beri basim donuyorrr 😔bilgisi olan var mi yada aramizda hemsire vs
Kumru82 Symnrdlkra açıklığa bakmak için alttan kontrol ettimi belki lekelenme ondandır canım benimde yüksek tansiyon cıkdı ondan baş dönmem oluyor dengesizleşince 34+3 bende
Symnrdlkra Kumru82 bakti canim zaten o gunden beri lekelenmem vardi dunder beri kesilmisti iste sabaha karsi uyandim basim donuyordu lavaboya gittim lekelenme vardi ikisi bir arada oldugu icin endise ettim