Elif3455 Kızlar merhaba 9+2 günlük hamileyim nabzı. Hep 100 110 arası bu normal mi sizdede böyle olanlar varmı biraz çarpıntım rahatsızlık veriyor ama gebelikte olabiliyor diye okumustum
Ecegul Elif3455 daha fazla kan pompalandigi icin hem kan hacmimiz hem kalp atışımiz hem de nabzimiz artiyor. Gayet normal. Bu yuzden cabuk yorulma ve nefes nefese kalma da olabiliyor
Elif3455 Yani sürekli hissetmiyorum tabiki ama yinede insan kafasına takıyor doktora pazartrsi gidicem o zaman sorucam