Kahramanandmom Kendimi bildim bileli kiloya çok yatkınım ve ergenliğimden beri denemediğim diyet/şok diyet/kür/detoks vs kalmamıştır 🤦♀️ Çokça kilolar verip misliyle geri de aldım. Tüm bunların içinde en sağlam ve etkilisi sağlıklı beslenme 👍 3 ayda 15 20 kilo verdim, aç kalmadım ve kan değerlerim vs asla oynamadı. Verdiğim kiloları da geri almadım. Ancak bu iş emek ve düzen istiyor 🙂
Kahvaltı şart. Ara öğünler önemli. Meyve ve kuruyemiş can kurtarıcı ama porsiyona dikkat etmek lazım. Paketli ürün ve tatlı başlarda asla tüketmedim. Evde yaptığım yemekleri tükettim. Hiç zamanım yoksa makarna yapıp yoğurtla yiyordum ama dışardan söylemiyordum.
Bir de akşamları yememek kesinlikle işin kilidi bana göre. Başlarda zor alışıyor ama mide küçülünce alışıyorsunuz ve vücut hafifliyor. Ben ilk başladığımda 6 da kestim yemeği, sonraları daha erken kestiğim de oldu vücutla alakalı.
Akşamdan 1 lt suyun içine limon, elma, maydonoz vb gibi meyveleri atıp dolapta bekletip ertesi gün düzenli olarak tüketmek de insanı tok tutuyor ve ödem attırıyor.
Suyu bol tüketin, tatlı krizinin bence en güzel çözümüdür 🙂 Umarım sağlıklı bir şekilde istediğiniz kiloya ulaşırsınız 🌺