Bus valla ne güzel olur sorularımıza cevap bulsak 1 ay önce doğum yaptım ama hergün yeni bir soru takılıyor aklıma. Şu an en çok istediğim de emziğe alıştırmak ama kesinlikle 5-10 dk dan fazla emmiyor atıyor o emzik almazsa ilerde uyanıkken hayatta bi iş yapamam ben 😒 bir de ağız yoluyla çok rahat gaz çıkarması ama alttan gaz çıkarırken ıkınıp ağlaması başlıca sıkıntılarımız şu anda