Benim de ilk haftalar aynı şekildeydi hayattan bezmiştim herkes naz yapıyorsun der gibi bakıyordu sanki insanlardan da soğumuştum. Ama sonrasında yavaş yavaş geçti hatta hem iş hem de ev hayatında - çok yorucu olsa da- daha aktif oldum normal hayatıma ve psikolojime döndüm..
Sanırım vücudun hormonlara alışma sürecinden kaynaklı olarak ilk 3 ay daha yoğun oluyormuş. Geçecek, kendinizi hırpalamayın akışına bırakın 🌺