Kizlar benim bu gece saat 22.00 dan 4 e kadar sancim oldu. Hastaneye gittim biraz acilmamin olduğunu bebegin kafasinin cok güzel geldigini sancilariminda doğum sancisi olduğunu söylediler ve yatış yapalim dediler. Ama evin yakinsa gidip yemek yiyip duş alip gelebilirsin dediler. Bende öyle yaptim eve geldim duş aldim fakat saat 7 den sonra benim sancılarım kesildi. Şuan evde dinleniyorum. Benim gibi bu durumu yaşayan varmı. Bu arada 38+6 haftalik bebegim. Hastaneye sancilarim tekrardan artana kadar gitmeyi düşünmüyorum. Yaşayan varsa bu durumu fikir almak istiyorum.