Seymagulsen Selam kızlar 🙋♀️ Beni hatırlayanlar vardır belki genellikle her sezeryan Doğum postunda yorumlarım vardı 😊 sezeryan diyorum çünkü normal Doğumdan çok korkuyordum. Şimdi gelelim Doğum hikayeme 🤰umarım birilerine cesaret verir diye anlatıyorum. Genel olarak sorunsuz bi hamilelik geçirdim herşey yolundaydı 36. Haftaya geldik doktor sezeryan için 29 Kasım’a gün verdi ben hazırlıklarımı herşeyimi tamamladım günümün gelmesini bekliyordum. Ama minik kızım annesine bi an önce kavuşmak istedi sanırım 🐣 36. Hafta rutin kontrolüme gitmiştim doktor ultrasona aldı bebek Doğum kanalına girmiş muayene etmem laızm dedi bi baktı 2 cm açılmam var ben şok 😱 ama ne sancım var ne de başka bi işaret. Neyse doktorum bu 29unu beklemez sancın yada suyun gelirse hemen beni ara ve hastaneye gel dedi. Eşimle evin yolunu tuttuk ama ben hala inanamıyorum ve çok korkuyorum çünkü sezeryan olmaktı niyetim ve hiç hazır değildim daha psikolojik olarak 🤦♀️ 2 gün sonra karnımda kasılmalar başladı ama sancı falan yok ne olur ne olmaz diye hastaneye gittik doktor muayene etti bi Sevinçle doğuruyosun haberin yok açılman 5 cm olmuş dedi ama ben hala hissetmiyorum bu bi şans dedi doktorum ve değerlendirmen lazım sezeryandan vazgeçirdi beni ama korkularım geçmek bilmiyo 🙀 derken bana epidural taktılar bak nasıl kolay olucak dedi doktorum ve gerçekten 2 saat sonra hafif hafif gelen sancılarla kızımı doğurdum dünyanın en güzel hissiydi ve Doğum dedikleri bu muymuş dedim 😊şimdi 4 gün oldu 2 tane dikişim var ama çok önemli değil gayet iyiyim hayatıma kaldığım yerden devam ediyorum 💪☺️ neyse daha fazla uzatmadan benim gibi normal Doğumdan korkanlara cesaret olsun diye yazdım hikayemi kızlar hep derlerdi Allah yardım ediyo diye gerçekten kolaylığını veriyo. Rabbim herkese benim gibi kolay Doğum nasip etsin bekleyen herkesi bir avazda kurtarsın inşallah 💕🙋♀️🧚♀️ Sorularınız varsa alabilirim☺️
PnrGg Seymagulsen öncelikle gözün aydın canım sağlıkla büyüt bebişini😊 bende epiduralle normal doğum yaptım ama benim doğumdan 10 gün sonra sırtımda ağrı olmaya başladı şu an 33 günlük olduk ve ağrım geçmedi epiduralden mi yoksa ben üşüttüm ondan mı bilmiyorumda çoğu insan epiduralden diyor ya bel ağrısı yada sırt ağrısı kalırmış. Umarım sende olmaz 😕
cennet13 Seymagulsen Gözünüz aydın ☺️ Güle güle sağlıkla büyütün İnşallah ☺️ 36 hafta doğan bebekle küvezde kalıyorlar mı acaba?☺️ Ve kaç kilo doğdu minnoş😍
Kumru82 Maşallah canım Allah bizlerede nasip etsin 36. Damı doğurdun kaç kiloydu bebeğin küvezefalan girmedi dimi
Kbrashnn Gözün aydın canım, 37 haftalık gebeyim bende normal doğum istiyorum ne güzel bir doğum hikayen olmuş, epidural takıldıktan sonra açılmam hızlı ilerledi mi ne kadar zaman sonra doğum yaptın ? Epidural öneriyormusun ?
Seymagulsen Kbrashnn kesinlikle epidural olun taktıktan sonra açılmam 2 saat içinde 8 cm oldu ve sancıları daha az hissediyorsunuz Allah kolaylık versin canım 💕
Kumru82 Seymagulsen oy oy maşallah kuzuma inşallah banada dua et canım o zamanda bende sezeryan olucam😘
Seymagulsen PnrGg hadi yaa bilmiyorum inşallah olmaz bende Doğumu kolaylaştırdı evet ama sonrası da önemli tabi canım
Monna PnrGg bu konuda Banu çiftçi dahil bir çok dr un yazısı var. Epidural baş ağrısı yapabilir ama bel ağrısı yapmaz hatta bel fıtığı tedavilerinde de epiduraldeki işlem yapılır diye. Ben de epidural yaptım hiç böyle bir ağrı çekmedim. Bel ağrısı çeken bir çok anne bence emzirirken duruş bozukluğundan çekiyor. Buna dikkat edin isterseniz
Seymagulsen Kumru82 canım benimki epidural normal doğumdu. Sezeryandansa öncelikle epidural normali düşün derim
Kbrashnn Seymagulsen bende öyle düşünüyorum, Bazıları epidural takıldıktan sonra hiç ağrı hissetmediğini sadece sancıları kasılma olarak hissettiklerini söylüyorlar bazıları da sancılarının azaldığını ama yinede azda olsa hissettiğini söylüyor. Bu verilen anestezinin dozuna bağlı galiba ama bunu neye göre yapıyolar acaba ?? Siz ne kadar hissettiniz acı yada dikişi ?
Nur_Nur Seymagulsen Allah bağışlasın yavrunuzu . sağlıkla büyüsün inşallah ben epidural almak istemiyorum, doğal şekilde dayanmak istiyorum da. merak ediyorum zaten hafif hafif gelmiş sancılarınız beklenmedik şekilde açılmanız olmuş; dayanılamaz ağrılar mıydı acaba? sonradan epidural sebebiyle boyun bel ağrınız oldu mu?
Kumru82 Seymagulsen benim kalbimde sorun var canım ve yüksek tansiyonum var normal doğum falan yasak nabız yükseldiği için yoksa keyfi değil
Seymagulsen Kumru82 canım tabi bebeğin ve senin için en sağlıklısı neyse öyle olmalı sezeryanda da hemen toparlananlar var. Allah bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 💕🐣
Gamzer68 Kumru82 nabız yüksekliği ben de de var 125 civarı cıkıyor bazen ama genelde 100 110 arası. Fakat doktorum normal doğuma engel olur diye birşey söylemedi sizin nasıl
Seymagulsen cennet13 teşekkür ederim 😊 yok küveze almadılar çok şükür gelişimini tamamlamıştı ama kilosu biraz düşük 2.380 doğdu doktor toparlar üzülme dedi bakalım inşallah öyle olur
Seymagulsen Meren429 olmadım ben Sezeryan olucaktım çünkü kontrole gittiğimizde açılmam 2 cm olmuştu doktorum çatın müsait baksana kendiliğinden açılmış sancın bile olmadan dedi
Morvampir Seymagulsen hayırlı olsun canım inşallah hepimizin öyle geçer ☺️ Kasılmaların rahim kısmındamı oldu karnında mı bende bu hafta farklılıklar hissediyorum akıntı artışı da var sende oldumu merak ettim belirtilerini☺️
Seymagulsen Morvampir sağol canım amin Allah size de kolay Doğum nasip etsin🙏 Kasılmalar karnımda oluyodu ve evet son hafta akıntı çok çok fazla olmaya başladı doktor normal diyodu ama belki de belirtisiydi.
Kumru82 Gamzer68 aritmi var canım bende ritim bozukluğu yani hamilelikden önceden sürekli kalp ilacı kullanıyorum dinlenmiş halim benim nabız 130 cıkıyor gebelikde bebek büyüdkce beni zorluyor tabi yüksek tansiyonum var ve insülin kullanıyorum yani benım cok sebep var normal doğuma engel
Kumru82 Gamzer68 kardeşimde epidural sezeryanda nabzı 140 olmus doktoruda profesördü hemen bayıltmış lardi nabız yüksekliği anneyi etkileyen bir durum doğumda