Kardelendgn ben ilk çıcuğum için almıştım (paşa hamak marka) 6 ay kadar hep kullandım. Çok işime yaradı ayrıca çok pratik olduğu için 6. Ayından sorada pikniklere giderkende götürdüm açık havada içinde saatlerce uyuyordu ☺️ İnanılmaz gazlı bir bebekti ve bana yaramıştı. İkinci çocuğumda da ilk 6 ay kullanmayı düşünüyorum. Sorasında beşiğe geçerim..