kızlar şuan sat göre 13+2 olduk ama bir kaç gündür sağa ve sola giren kasık sancıları var özellikle sağa ilk bebeğimi 9 haftalıkken kaybettim aldı yine beni bi korku randevumada var daha acile mi gitsem bebeğin kalbi atıyormu diye endişe kapıldım allah korusun