Ben çok yiyorum ya iştahım çok açık 5 kilo aldım ilk zamanlar çok tatlı yedim ondan mı bilmiyorum çok alıyorum😔onun haricinde çok şükür çok güzel gidiyor hamileliyim.Kızlar ya size bişey sorucam aranızda hamileyken saçını boyayan varmı kimi çok zararlı diyo kimi Allah ın izniyle bişey olmaz diye benim beyazlarım çok çıktı sizce napıyım