Hamileanneler_25 Arkadaşımın gebelik testi sizce var mı yok mu ama adeti daha geçmemiş 3 gün var adet gününe bana sanki ikinci silik gibi geldi ama emin olamadık oda heveslenmek istemiyor
Arden_mom Hamileanneler_25 bence başka marka test ile yapsın bu testler sorunlu aynısını ben yaşadım bu marka teste güvenemiyorum 🙁dağılıyor kırmızı kısmı
Hamileanneler_25 irem_altun74 ikinci çizgi hemen çıkmamış ama 2 3 saat sonra öyle olmuş bide kasıklarnda batması oluyor iğne batar gibi dedi
EbruSevban Bende regl tarihime 3 gun varken yaptim golge gibiydi regl 1 gun gecince yaptim çok netti ama beta verirseniz cikar 26 cikmisti benim 3 gun varken...
Hamileanneler_25 Rabia30-Adem yanıltma olabilir belki ama en garantisi sanırım adet geçince yapmak sonra böyle içimizde kalıyor