Seymasezer
Ayparee anne ve babanın doğum yıllarına göre yapılıyor annenin kan yenilenmesi her 3 yılda bir oluyormuş, babanın kan yenilenmesi 4 yılda bir, doğum yıllarınıza +3 ve +4 ekleniyor en son kimin kanı yenilendiyse anneninse bebek kızmış , babanın kanı yenilendiyse bebek erkekmiş, böyleydi hatırladığım kadarıyla.
burada bakan arkadaşlar var bana da onlardan biri baktı en son benim kanım yenilenmiş kız dediler ama bebeğim erkekmiş 💙 hatta çin takviminde ve ne kadar teori varsa yaptım kız çıktı 😂 ama oğlumu bekliyoruz inşallah 🤲🏻😍