Kızlar bu hafta cinsiyeti netleştirmeye gideceğim inşallah 14 de erkek 16 da kız dedi doktor şimdi başka doktora gideceğim 18+4 günlük olacak gittiğim de. İnşallah kendini gösterir diye umut ediyorum 🙏😁 muayeneye girmeden önce hareketli olsun diye çikolatadan başka Öner’iniz var mı acaba 🤣 uyumasın ya göstersin kendini🤣🤣