Evet bir çok insan yaşıyor canım ben de yaşadım 4 defa Artık yerleşme mi bilmiyorum ama 2 defa çok az damla şeklinde 6. Haftamda 2 defa da yine çok az 9. Haftamda oldu. Doktor rahminde kanama alanı var lekelenmerin olabilir korkma dedi ama yatıyorum devamlı dua ve sabır 🤲🏻 Yapacak bir şeyimiz yok şuan 11+1 olduk bakalım