19.11.2019 tarihte 3 kilo 170 gram olarak Kuzey Çınar oğlumu kucağıma aldım.boyu da 49 cm ve bu gün beraber 4. Günümüz 🤲🌺sabah saat 7 de hastaneye gittik.serum takıldı hastanenin kadın çalışanı serum bittikten sonra gelip odayı boşaltı ve seni seni ameliyata hazırlayacağım dedi . Tüm kıyafetleri çıkardım.ameliyat elbiseleri giydirildi bana sonda tekrar uzandım ve sondanı takayım dedi ben de olmaz dedim uyuşturun öyle takın dedim . Sen bilirsin dedi ameliyathane kalabalık ve bir sürü erkek çalışan var yine senin tercihin dedi ama ben yine de taktırmadım .Amelyata alındım ve önce çeneni göğsüne yasla dedi yasladım bir çalışan da omuzlarımdan tutup bastırdı irkilip kayma olmasın diye ve belime soğuk bir jel sürüldü . 2 defa iğne yapıldı belime .damar yolu bile daha çok acıyor. Sadece iğnenin yapıldığını hissettim acısını hissetmedim . Sonra sırt üstü yattım ve önüme çarşaf serildi . Yukardan hiç bir işlemi görmedim. Bir çalışan sürekli benimle sohbet etmeye çalışıyordu. Ben de sürekli aynı şeyi soruyorum ne yapıyorlar orda ? Çünkü hayatımda ilk defa ameliyat oldum .ameliyathane de müzik dinletiliyordu biraz arabesk gibi geldi bana 🤷🏻♀️10 dakika sonra bebeğimi çarşafın üzerinden gösterdiler ardından giydirip tekrar gösterdiler ve servise çıkardılar.ardından dikişlerim atıldı acı hissetmedim . Doğumu gözümden çok büyütmüşüm onu anladım . Çünkü asıl takılması gereken doğum sonrası süreç. Çünkü gaz ımı çıkaramadım ve eğilip kalkmakta yemek yemekte vs sorun yaşıyorsunuz çocuğu kucağınıza mutlaka birilerinin vermesi gerekiyor .bir de kötü geçen kısmı şuydu: karna bastırma ve masaj canımı yaktı bağırdım. Bunun gerekli bir işlem olduğunu söyleyip beni ikna ettiler 3 defa farklı zamanlarda masaj yapıp karnıma bastırdılar ve alt taraftan gelen kanı temizlediler .canım en çok acıtan süreç buydu. Gaz İçin de lavman yapıyorlar son çare olarak bana yaptılar. Sezeryan sonra bir kaç gün büyük tuvaletinizi de yapamıyorsunuz . Ben bütün doğum hikayelerini okurken en çok detayları inceledim okudum iyi ki de öyle yapmışım . Bu yüzden ayrıntılı yazmak istedim .
hastane çantası : 3 takım elbise kullandık bebek için çünkü kan bulaştı kakası bulaştı vs
depend hayatımı kurtardı kesinlikle olması gerekir.lohusa pijama takımı almıştım önden açılması ve belinin ayarlanabilir olması çok işime yaradı . Depend kullandığım İçin ekstra bir pijama ihtiyacı duymadım . Yelek götürdüm ama kullanmadım sürekli sıcak basıyordu bana ki hala öyle . Bebek bezi 20 tane götürmüştük yetmedi evden takviye aldım . Bebek puseti ile hastaneden çıktık üstüne iyi ki yağmurluk almışız yağmur yağmadı ama rüzgardan korudu .emzirme sütyeni hastane de kullandım 1 tane yetti . Avent göğüs kapaklarını hastane de kullandım hala kullanıyorum . Lansinoh göğüs kremi almıştım onu da kullandım hastane de . Süt üm gelmedi ilk günler hastane ye mama götürmemiştim. Bir arkadaşım gelirken getirmiş. Allah ondan razı olsun kesinlikle alınması lazım. Aptamil in hazır maması var sulu şekilde yani mamayı hazırlamıyorsunuz biberona ve ya şırıngaya koyup verebilirsiniz hem şırınga hem biberon kullandım. Saçınızı toplamak İçin bir de toka bırakın bence ihtiyaç duyuluyor . Sürekli yürümenizi tavsiye ederim çünkü yürüdükçe içinizdeki kan akıp gidiyor . Birikmesi sağlıklı değil . Ben emzirme yastığını götürüp kullandım doktorum geldi oturarak emzirirsen iyileşme sürecini üçe katlarsın dedi . 1 hafta 10 gün kadar yatarak emzirmelisin dedi ve bu yüzden şimdilik kullanmıyorum yastığı. Allah a binlerce kez şükürler olsun .bebeğimi örtünün üzerinde gösterdiklerinde çok duygulandım ağladım tarifsiz bir duydu ben duygulandıysam herkes duygulanır . Mavi küçük gözleri var gözlerime değiyor ne yapacağımı şaşırıyorum 🤪başkasının yanında emziremediğim için eşime söyledim sürekli odayı eşim boşalttı bu şekilde emzirdim. Şimdi de evde kendi odam da emziriyorum. Aklıma gelenler şimdilik bu kadar .. sormak istedikleriniz olursa buyrun yazın. Burda olmak çok heyecanlı mutluluk vericiydi herkese teşekkür ederim 😊 tabi bir süre daha burdayım öyle hemen kopamam ❤️🌺
Kasım da AŞK başkadır 🥰Bir prens annesi