Ay sancilaridir muhakkak canim yada gaz sıkışması yasiyor olabilirsin.ama aklina yer ediyorsa gidip gorunmende fayda var ama o haftalarda sancilar normal oluyor.sıkça tekrar ediyorsa endiselenmeye baslayabilirsin.ara ara kasilmalar yasaman cok normal artik son zamanlarin oldugu icin.boyle gecici sancilarda kendini panikletme.sanciyi hisseder hissetmez sırt üstü yatip sancinin dakikalarini ölç.eger gitgide sıklasıyorsa,belden gelen bi ağriyla beraber o vakit hastaneyi düşün.malum kış m vsimindeyiz her sancida hastaneye gitmeni önermiyorum.tam hastalik zamani.hastaneler tıklım tıklım enfeksiyon kaynıyor.dedigim gibi tercih senin.benim ikinci gebeligim tecrübem oldugu icin nacizane fikrimi söylüyorum.gecmis olsun canim.Rabbim hayirli ve zamaninda doğumlar nasip etsin insallah😍