Sedanur26 Kızlar hazır heryerde indirim varken beşik almak istiyorum anne yanı düşünüyorum kullananlardan yorum alabilirmiyim park beşik düşünmüyorum
Mrv_ycgl Sedanur26 https://www.hepsiburada.com/bliss-merkur-besik-kum-p-HBV00000BRLPO bunu aldım kızlar inşallah pişman olmam
Sumeyradem_06 Sedanur26 instagram bebekonforbeşik ten aldım çokta güzel geldi hatta şuan indirimleri var
gurcem Ay o park beşiklerden bır soğudum ki hepsı gozume cırkın gelıyor 😂 alma kuzum ondan.Ya ikeanın besıgı cok guzel gecen burda bır arkdas almıstı foto attı baktım cok begendım ama bıraz pahalı
gurcem rukiye-02 o ahsaplardan memnunmusun canım bende ondan alayım dıyorum 60*120ölcülerı acaba cok mu kucuk olur
Deletedmom6 Mrv_ycgl Bende bundan almayı düşünüyorum. Etrafımda herkes bunu kullanıyor ve çök memnun .
Mrv_ycgl Deletedmom6 biz tasinicaz diye küçük alalım şimdilik dedik 1 yaşına kadar anca yaticak zaten. Ama çok şık ve estetik duruyo hoşuma gitti
Deletedmom6 Mrv_ycgl Ben zaten oda yapicam . Babybestte aldım. Böyle bir beşik almayı düşünüyorum o yüzden anne yani için fiyat neydi acaba ?
Esrayldz Sumeyradem_06 hangi üründen aldınız ve fiyatı nedir yeni takip etmeye başladım asansörlü modellerden düşünüyorum fakat fiyat yazmıyor ve kullananların yorumunu merak ediyorum
Sumeyradem_06 Esrayldz benim aldgmda asansör ve anne yanı 520 ye aldm daha kullanmadım 3 ayımız daha var kullanmaya ama kullananlar memnun bende bunu bilerek aldm 🤗