Yusufeymeninannesi Hanımlar önce böyle bi sorun yaşamadım bu 3. Olacak nasipse doktorum dedi rahimde yapisiklik olusmus cok korktum boyle bi sorun yasayan olfu mu kendiliginden gecer mi yoksa benim ve bebegimin sağlığını riske mi atar?