NidaA ben şuan 16 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri folik asit kullanmadım doktorum ilk kontrolümde oranın yüksek olduğunu gerek olmadığını söyledi hamileliğimin 3. Ayında farklı doktora gittim kullansaydın dedi ama herhangi bir sorun olacağını sanmıyorum dedi çünkü günlük tükettiğimiz besinlerde folik asit içeriyor dedi kendisi de bana bir vitamin hapı yazdı yani anlayacağınız hamile kalmadan önce yarım paket folik asit kullandım sadece hamileliğim sürecinde hiç kullanmadım ve çok şükür şuan herşey gayet yolunda . Doktorunuza danışın derim.