Çarşamba günü 39+1 zorunlu sezaryenle doğum yaptım kesinlikle spinal anestezi öneriyorum düşünen herkese ameliyat esnasından herşey kontrolleri altında tansiyonda düşse midede bulansa hemen müdahale ediyorlar derin derin nefes alın bebeğinizi bekleyin görür görmezde tıpkı kendi gibi ağlamaya başlıyorsunuz mükemmel bir duygu 🥰 ameliyat sonrası üşümeden dolayı titreme yaşadım midem bulandı filan ama hepsi normal olabilecek şeyler 1 saat içinde hepsi bitiyor korkmayın.
tavsiye olarak depend büyük boy tercih edin yada lohusa pedlerinden alıp büyük beden çamaşırla giyip rahat edin zaten sonda çıkarıldıkdan sonra kanamanız yoğun olmuyor
birde kesinlikle ama kayısı hoşafı gaz çıkarma tuvalete çıkmada çok yardımcı oluyor hemşireler şaşırmıştı hızlı bir şekilde çıkardığım için 😅
son olarakda baş ağrısı yaşamadım ama sıvı alımına başlayabilir dendiği an direk nescafe içtim sert şekersiz ara arada içiyorum yaşamadım henüz ağır baş ağrısı vs çok şükür 🙏🏻 Sütümde aslında yetecek kadar geliyor gibi emiyor ama doymuyor ağlakçı modunda bir oğluşum var şuan yanı başımda uyuyor her kucağıma aldığımda kokusunu içime çekiyorum mis mis bakıp bakıp bunu ben mi yaptım ya diyorum 😅 rabbim dileyen herkese nasip etsin ❤️
Son olarak bir gün önce ultrosonda 3310 50 cm ölçülmüştü 3700 52 cm doğdu😍