Suraaa evde 3 çocuğa bakmak azımsanacak bir şey değil kendini eksik görme, senin kafan hergun dolu, 4 e bölünüyor ,çocuklarına ve eşine....yaptığın efor hem fiziksel olarak hemde kafa olarak seni zaten yoruyor önce bunu farket... eşinle kendini kıyaslama bu senin enerjini çok düşürür. Öyle bakacak olsan mesela esin çocuk bakımı hakkında senin kadar pratik değildir.. herkesin ilgi alanı becerisi farklı farklı herkes eşsiz bu hayatta kendini eksik hissetme, ama kendini doyurmak istersen ilgi alanın olan birseye yoğunlaş, kendine ayırdığın zamanlarda o şey hakkında bilgi al.. çok iyi hissedeceksin ve bu düşüncelerden uzaklaşmış olursun birazda olsa😊