31 haftalık hamileyim. Dün dışardan hamburger faln yedim. Geceden beri tuvaletten çıkamıyorum ishal oldum ve sanki kusacak gibi agzma acı tat ve afedersiniz gegirme hissi geliyor acı tat geliyor. Zehirlenme olsbilirmi bebeğe zararı varmı acaba ? Başına gelen bilgisi olan varmı ?