Anneler bu hastane çıkışlarını çantaya 10 lu set olarak mı koyuyoruz yani hepsi kullanılıyor mu hemşireye verirken komple set olarak mı veriliyor ben battaniyesinin içine çapraz zıbını 1 tane uzun kol zıbın alt üst takımını eldiven ve şapka 2 ad. Bez koydum yani oradaki yaka önlüğü ağız mendili vs. Gerekli mi? Bide merak ediyorum hastane çantasından neleri kullandınız? Kafam çok karışık