Kokusundan nefret ediyorum, eşim balkonda içer içeri girdiğinde mutlaka parfüm sıkar rahatsız olduğumu bildiği için, bu gece ne olduysa canım istedi ne yazıkki yaktım 2 3nefes alıp söndürüp attım, Rabbim bir daha nasip etmesin ve içen bütün anne adaylarını tiksindirsin inşALLAH mübarek cuma gecesi hürmetine