Doktor bebeğin gayet iyi gelişimi iyi dedi çok şükür ama haftada bir gidiyorum 2900dü geçen hafta bu haftada 2900 küsür 3 civarı dedi doktor 37+2 olduk bu gece itibariyle kilo almıyor mu acaba korktum yarın arayıp sorucam valla kafama çok takıldı 😏 haftalık kontrollerde kiloya çok takılma demişti ama insan biraz artış bekliyor