DenizzzT Dr antibiotik monurol yazdı tek seferlik oluyormuş sanırım kullanan var mı? Çok kararsızım kullanmak konusunda mide bulantısı baş dönmesi falanda yapabiliyormuş ???
Suheda DenizzzT kullam canm ben 8.haftamda kullanmistim simdi 20ye.girdik yine biraz enfeksiyon var yine verdi doktor kullanicam.bugün
uras DenizzzT ben daha yeni hamileyim canim bende kullandım enfeksiyon daha tehlikeli dedi bebek için kullandım ve iyi geldi gibi bol su da içiyorum yani sıra.içip yatiyorsun canim onu gece idrar çıkmamak için zaten o yüzden öyle bi etkisi olmuyor uyudugun icin
BurcuEsiklii DenizzzT ben de kullanmistim hic bi yan etkisini gormedim. Enfeksiyon daha tehlikeli hamilelikte
Ilkbebek Ben kullandım. Hiçbirisi yaramadı hala enfeksiyon var bugün kontrolüm bar var doktoruma sohlicem