37+5’te çatı muayenesi yaptı doktorum. Herhangi bir acı,ağrı,sızı olmadı. Doktorum muayene sonrası hafif bir kırmızı akıntı veya karın ağrısı olabilir bu normaldir dedi ama onu da yaşamadım çok şükür. Korkmadan ve kendinizi sıkmadan muayene olursanız ne muayene sırasında ne de sonrasında hiçbir şey yaşamıyorsunuz. Tecrübe ile sabit.☺️