Bebegım 3.300 gr ve karnı tombul kafasından buyukmus dr normal dogumun olmayacağını soyledı cok kesmesı gerekırmıs sızce kafası cıktktan sonra karnı neden cıkmasın yanı bunu yasayan oldumu acaba 4 haftam var 4 kıloyu bulurmus çatı muaynm haftaya yapılacak