betul42 son adet tarihim eylul 17 si 6 aylik hamileyim tam tutuyo dogum yapacagim tarih hic anlamıyorum
1987gokce betul42 ya bazen bebisler önden gidebiliyor bazen geç döllenme oluyor. Bende kendim hesap yapmıştım ama doktorum başka bir tarih söyledi. Zaten ne zaman geliceklerine kendileri karar veriyorlar 😁 en iyisi doktorunla konuşmak. Sağlıkla gelsinler inşallah.
Yeniannee Benim de son adet tarihim 17 eylül ama neyi sorduğunu anlamadım cnm. Doğum tarihini mi soruyorsun
Arya92 Benimde 17 Eylül.onu doktor şuanda bilemezki zaten.ben normal mi sezeryan mi olur dedim ilk doğumum onu son ayda konuşacağız dedi.adet tarihime göre 24haziran ama hiç belli olmaz ne zaman olacağı.saglikli sıhhatli zamaninda gelsin
betul42 Yeniannee gunumdede bi yanlislik var galiba insan anlamiyo gercekten adet bittigi gunden hesapliyolar hemen adet bitince hamilemi kaliniyo sanko cok degisik hesapliyolar suyu bitti diyede hemen doguma aliyolar fazla fazla hafta hesabi cikariyolar 🙁
Oge betul42 siz bence iice karıştrdınız son adet tarihi ilk adet günü tarihiniz 38+6 yım hala doğm tarhmi bilmiorm 20 mrt sn gn dio ama doğmayadabilir erkende doğabilir elle hesaplamak istiosanz 40 hfta hesaplayın
Yeniannee betul42 adetin bittiği değil canim başladığı gün hesaplanıyor son adet tarihinin ilk günü yani
sedaskan Oge ayy siz dogurdunuz galiba en son 6gun once aktifmissiniz 😬 Nasil gecti dogum memnun kaldinizmi emseyden merak ediyorum.