Benimde o haftalarda hareketleri çok fazlaydı. Hareket eden bebek sağlıklı bebektir. O duygunun tadını çıkartın bence. Hem şöyle de düşünebilirsiniz artık bu haftalardan sonra siz dinlenince dinleniyor siz yorulunca yoruluyor. Bir gün bir şey yapmaya halimiz nasıl olmuyor onu da aynı düşünün. Bir gün çok enerjik bir gün sakin olabilir. Ben38+2 oldum yeri kısıtlandığı için hareketleri daha sert hissediliyor öyle tekme felan kalmadı zaten. Çok hareketin tadını çıkarın, bu sefer etmeyince neden etmedi diye kafayı yediğim zamanları biliyorum. Ayrıca benim bebeğim hala deli gibi, iç organlarımı deşerek yer açıyor kendine doğması gerekirken o içeriye baya baya yerleşti 😂