Kızlar eşim askeri porsonel sürekli gøreve gidiyor, bundan 3 hafta önce eşim gøreve gitti, akşam oldu hicbir korkum yoktum. Saat 10 olunca yatak odasina yatmaya gittim, uyurken saat 3:45 gibi evin lambaları yandi øyle hissettim, hemen kalktm evde silahta vardı silahi alip bütûn odalari dolaştm. Salonda yemek masasınn ørtüsü bian gözüm de insan olarak canlandı. Dilim tutuldu lal oldum. Korkumun üzeeine üzerine gittim ve baktm ki kimse yok. O gündr bugündr korkuyorum. Eşim çok yanmda olmuyor. Eşimin göreve gittiği günler bn uyuduğum zmn sanki yine evde biri var gibi oluyor. Korkumu yenemiyorum. Eşime anlattm umursamadı bile. Bni dinlemedi kaydeye almadı.. 😕