Tontiasya _kbra_ Ben dün 4 cm açıklıkla işyerinde çalışırken aniden doğuma girdim,Allah hepimizin yardımcısı olsun şoktayım hala tuhafım
Egeymen Basaaak şuan 3,5 yaşında ☺️ aniden ağrısız sancısız açılmayla doğdu 56 gün küvezde kaldı ama çok şükür sadece ciğerlerini gelişmesini ve kilo almasını bekledik başka Bi sağlık problemi olmadı
Belindaa Ultraslan40 Kuzum atlatır inşallah korkma dualarımı eksik etmiyorum sağlıklaa alırsın kucağına inşallah 🙏 Neler oldu peki doktorlar ne diyolar
Ecemsbaby _kbra_ kusura bakmayın sordum, üzdüysem özür dilerim , Allah yardımcınız olsun çok üzüldüm. Kısa zamanda toplar kendini inşallah