Lemanseyma Herkese merhaba kızlar 39+5 günlük hamileyim bugün doktor kontrolü vardı epiduralli sezeryan olucam Allah izin verirse yarın saat 2 de. Önerilerinizi ve dualarınızı bekliyorum. Kendimi iyi hissedince hikayemi yazıcam ben de
Merve612506 Lemanseyma Rabbim kolaylık versin inşallah sağlıkla sıhhatle al kucağına bebişini dualarımız seninle