0623-okay Ya güzellikler ben bu kıl kurtlarindan nasıl kurtulcam deli gibi kasiniyorum dışarı cikiyolar bide yumurta bırakmak için çıkarmış biraz araştırdım nohut kaynatıyorum suyunu icicem bi zararı olur mu acaba 😔😔😡😡
Minik-mucizem123 0623-okay üstte kalsın diye yazıyorum KESK’e bi bilgim olsaydı. Doktoruna sordun mu canım önemli bişey gibi görünüyor.
Minnosannis01 0623-okay yatmadan ve sabah aç karnına bi diş sarımsak yut. Taharet aldıktan sonra makat bölgene sirke sür. Yattığın yastık kılıflarını ve çarsaflarını iç çamaşırlarını yüksek derecede yıka. Ben öyle kurtuldum baya arastrdm. Sarımsak baya rahatlatıyor zaten
Minnosannis01 0623-okay yalnız evde eşin ve varsa çocukların ilaç kullanması lazım parazit için. Eşim ilaçla ben sarımsakla kurtuldum. Bide wcyi galan hergün çamaşır suyuyla yıka
0623-okay Minnosannis01 eşim malesef tırnak yiyor tırnak yemekten çıkarmış ondan da haliyle bana geçiyor ama onu rahatsız eden bisey yok beni ediyor
Humeyra2014 Bende yukarda kalsın cevap alın diye yaziyorum dışarı nasıl çıkıyorlar yumurta bırakmak için nasıl gördünüz 🙄🙄
0623-okay Humeyra2014 kımıldadıkça nerede gezindigini anlıyorsunuz zaten yıkarken silerken görebiliyorum
0623-okay Sağlık ocagindaki aile hekimime söyledim bi zararı olmaz dedi sirkeyi hiç duymamıştım denicem sarımsak soğan sevmiyorum nasıl yutcammm😲😲
Minnosannis01 0623-okay o paraZitlerdense sarımsağı tercih ederim😂 sabah akşam yut bak nasıl ölüyorlar kaşıntı bile kalmıyor
0623-okay Minnosannis01 gebeyim canım 18+4 daha önce olduğunda haşlanmış nohut suyuyla 1 3 günde kurtuldum doktora da sordum ama burdan da bilgi almak istediğim için post açtım
Minnosannis01 0623-okay kz benim eşimde tırnak yiyor🤮 diyor bende kaşıntı oluyordu zaten. Söyle ilaç alsın banada eşimden geçti
0623-okay Minnosannis01 en son artık yalan söyledim tırnaklarını yeme kıl kurdu bebeğe zarar veriyormus dedim halbuki alakası yok çok şükür zararı yok bebeğe de bana var zaten huyluyum makat bölgem kasindikca bütün vucuduma kaşıntı geliyor 😵😵
Minnosannis01 0623-okay valla ben tek yutamadım üç parçaya bölüp yutuyordum evet tadı kalıyor biraz ama bol su iç
Minnosannis01 0623-okay evet o kaşıntıda kötü. Sikeyi peçeteye dök makatına sür suyunu. Parazitler sirke kokusuna gelmiyormuş ve yumurtaları ölüyormuş sirkeyle. Kaşıntın azalır
0623-okay Minnosannis01 tamam kuzum benim çok sağol Allah razı olsun hemen deniyorum insallah faydası olur dualarimdasin 🤲🏼🤲🏼