Kızlar merhaba ben hamileliğinin başından beri bursa şehir hastanesine gidiyorum tam 40 haftaligiz doktorum en fazla 41 e kadar beklicegimizi söyledi benim nisanim suyum vs hiç birsey gelmedi sancim filanda yok nst de filanda çıkmıyor birşey şimdi 41 haftalik olunca yine gelmesse nasıl yapilcak bilen var mı ilk dogumum yani direk sezeryana mi alıyorlar suni sancimi nasıl oluyor bilen yassin lütfen