Aslihilal09 Merhaba hamile anneler bu haftalarda cinsiyetini kesin öğrenen var mı acaba ben yarın kontrole gidicem ama merak ediyorum. 12 haftalıkken cinsiyetini öğrenip te kesin doğru çıkan oldu mu
Aslihilal09 Minnosannis01 Bi dahakine inşallah ben oğlumda 20 haftalıkken öğrendim göstermedi hiç bunu çok merak ediyorum gösterir insallah
Gzdnz 12+4 teyim bende. Bizimki de sırtını döndü göstermedi kendini. Sabırsızlıkla bekliyoruz bizde ama böyle cinsiyetini öğrenmeden de güzel yani hepsinin farklı bir heyecanı var... Allahın izniyle herşeyi sırasıyla tadacağız