15+5 haftalık hamileyim . Saçım çok fazla dökülmeye başladı . Banyo da döküldüğü gbi tararken de bir o kadar dökülüyor . 1 gün sonra ellerimle saçımı yukardan aşagı yaparken 10 -15 tel kalın şekilde kökten saçım geliyor . Moralim çok bozuldu açıkçası saçım gerçekten çok incelmiş 😔 bu durumu benim gbi yaşayan var mı varsa napıyorsunuz ?