Arkadaşlar hamileliğim 35+7 haftadayim 3 gebeliğim. Eylülden beri çok gıcık bir öksürük var bende. Normalde astımim var bende. Neyse gittim Süreyya Paşa hastanesine, oradan beni polikliniğe gönderdiler şikayetimi anlattım, öksürük için bir kapsül yazdı ve SYMBİCORT diye bir tüp onun havasını çekiyor sun dedi. Öksürüğüne iyi gelir dedi ama bu sefer de işe yaramadı gittim tekrar acile geniz akıntısı olabilir ve antibiyotik yazdılar,burnum için de sprey yazdılar, ama yine ve yine herhangi bir rahatlama Yok ya yok... Psikolojim bozuldu ya 3 aydır öksürük geçmiyor. Hayır sigara içen insan böyle öksürmez ki... Hayatımda hiç sigara kullanmadım. Üstelik bir kaç gün önce sezeryan olacağımı öğrendim o da beni çok üzdü. Ama ben bu öksürük le nasıl yapacağım diyorum o dikişler falan patlar diyorum Allah korusun ama... Kaldı son çare kulak Burun Boğaza gitmek ama pek umudum yok daha doğrusu benim zamanım yok ki 2 ,5 hafta kaldı. Diyorum ki acaba o alerjik bir öksürük olabilir mi ya? Yani insan bir süre hap kullanır. Birde ben aktardan ne varsa her şey kullandım ama yok ya arkadaş geçmedi. Alerjik diyorum, neden önceki 2 hamileliğimde burnumdan şikayetçiyidim böyle sinüs gibi bir şey ve o doğuma kadar geçmdi asla. Bir doktor arkadaşım şunu dedi. Senin vücudun hamileliği tepki gösteriyor yani hamileliğine karşı alerjin var gibi bir şey... Acaba gerçekten alerjik olabilir mi ? Aranızda belki buna benzer bir şey yaşamış olabilir kusura bakmayın valla ama çıldırıyorum resmen:( hakkınızı helal edin.