Tüp bebekle hamileyim 11+1 olduk cok sükür 10+3 de aniden asırı kanamam basladı rahmimde 2 cm acıklık oldu ama o kadar cok kanama ve pıhtı düştü ki benden anlatamam size doktor acılman var düşük yapıyorsun yapmazsanda bu kanamayla biz alıcaz dedi igneler serumlar kanamam azaldı ama az dedigimde hasta bezini dolduracak kadar 10 dk da bir degistiriyorlardı ve plesentada yani bebegin eşinden kanama geliyormus imza atıp kendi doktoruma gittim sabah aksam progestan igne basladı bebegime bisi olmaz dimi bole birsey yasıyan varmı lütfen yardım edin ve eger yasadıysanız neler yaptınız lütfen anlatın