Eğer aklınızda bi soru işareti varsa Yalçın kimyaya görürüm bence. Ben Ziya çetine giderken (bilgisi dahilinde) Yalçın kimyaya gittim 3 kez. 12 18 ve 22.haftalarda.hepsinde detaylı bir şekilde inceliyor bebeği. Muayenesi bin lira ama bence değer. En azından akıld abişey kalmıyor.