Canim bende dusuk yaptim ve 5 aralikta kurtaj oldum , doktorum dediki 2 adet gordukten sonra hamile kalabilirsin , 3 ay gecti artik kornumuyoruz ve kasiklarimda agri var insallah hamile kalabilirim , allahim kimseye o aciyi yasatmasin kimseyin kucagini bos brakmasin insallah sende sizdee kim bu duyguyu tatkmak istiyorsa bir an once allahin izniyle guzel haberler veririz