Sonsuzluk çok kötü demi psikolojisi, başına gelmeyen anlamaz keşke kimse yaşamasa da kimse anlamasa. Benim senden daha yeni henüz 1 ay olmadı toparlanamıyorum bi türlü. Ondan sonra bi insanın başına gelebilecek en iyi şey sağlıklı bi bebek sahibi olmak. Canım şunu sormakta istiyorum birde düşükten sonra ilk adetini ne kadar sürede oldun