Sema1994 Erkekle kizla alakasi yk😊 ilk hamileligm 38 haf. Ikincisi ne zamn olur allah bilr suan 33+2 günlüğüm
Mucize_istiyorum22 Neshersoy öyle deme canım kuveze girmedi ama girebilirdide vaktinde doğması daha iyi hayırlısını dile bnm bebek 40.haftada doğsa 4kilo falan olcakti belkide istediğim normal doğumu yapamicaktim🤷♀️
Neshersoy Mucize_istiyorum22 tabi Allah korusun herşeyden önce sağlıklı olsunlar , bekleriz biz ağrı sancı 🙏🏼 Evet normal doğum güzelde , bebeğin kilosu arttıkça hafta ilerledikçe normal doğumda zorlaşıyor... Bende normal doğum istiyorum ya
Mucize_istiyorum22 Ebruliiiiiiii cok şükür olmadı ama sarılığı fazla yükseldi 8gunlukken mavi ışık tedavisi gördü çok küçüktü melegim
Ebruliiiiiiii Mucize_istiyorum22 Masallah bisey olmamasina sevindim kuvezde falan kalmadi diymi suan iyidir insallah 🤲 bide ciger gelistirici igne olmusmuydun ?
Mucize_istiyorum22 Ebruliiiiiiii yok kuveze girmedi çok şükür şuan 16 aylik🤗 ciğer geliştirici yapılmadı aniden suyum gelince suni sanci verdiler öyle doğurdum
Ebruliiiiiiii Mucize_istiyorum22 suan bende 35 haftalik oldum erken dogum riskim oldugu halde doktorum ciger gelistirici igne yaptirmadi endiselendim bende kac kiloydu dogdugun da canim .