Aybukeayberk Beyza01 Beyza01 Evet canim ben de 8+1 hafta oldu. Dünden beri belimin özellikle sağ tarafında bir agri var korkmaya başladım. Yarın doktora gitsem mi diyorum geçmezse.
Kucugum51 Beyza01 30 haftalık ken bu kadar sık degıldı sormuştum normal demistı sımdı 34 hafta olduk ve ıyıcene artı özellik le yatarken donerken asırı derece de batma oluyor ve cok agrı yapıyor
Meloo Bende fıtık var bide kitleniyo zor yürüyorum dahada zorlarsa fizige gitcem bant yapıyolar diye biliyorum
Beyza01 Mrvsdr gebelik öncesi fıtık başlangıcı demişlerdi banada sanırım gebelikle beraber iyice şiddetlendi 😔
Mrvsdr Beyza01 evet daha da şiddetli oldu benm başlarda böyle değildi sanırım bebek büyüdükçe iyice zorlamaya başladı kaç haftalıksın