Bertug-Tugberk-Mom Kan sulandırıcı kullananlar sezeryan doğum sırasında varis corabi giymeli diye bisey duydum ve doğumdan sonra 6 hafta daha.. ve ıgneyede 1 hafta devam etmek lazım mış. 35. Haftadayım merak ediyorum igne kullananlar neler yaşadı ?
Szeys Bertug-Tugberk-Mom Ben de kan sulandırıcı kullanıyorum ve normal doğum yapmama hiç ihtimal vermiyorum. Varis çorabı giymeyi de ilk kez duydum. Dur bakalım bekleyeyim öyle miymiş🙄
Lalemm86 Bertug-Tugberk-Mom bende kan sulandırıcı kullanıp epiduralli normal doğum yapan varmı onu merak ediyorum
Melisayenerli Bertug-Tugberk-Mom aynen bende çok merak edıyorum kan sulandırıcı igne vuruyorum her gün öglen 12 de ya aksam suyum gelırde yada açılmam olursa normalmi sezeryan mi dıcek çok merak edıyorum
Ezgky2323 Bertug-Tugberk-Mom doktorum banada al doğumda giyecen dedi kalp damar cerrahisi öyle istiyormuş doğumdan sonrada bir ay kullanırsın dedi ama daha pek detaylı konuşmadım bende coraspin kullanmıştım gebeliğim boyunca
Bertug-Tugberk-Mom Szeys benim doktor normalide sezeryanda yaparsın diyo da. Bilemiyorum tecrübesi olanlar yazarsa super olucak 😑
Szeys Lalemm86 Pıhtılaşmayla ilgili sorun olduğunda spinal yapılmadığını okumuştum. Epidural de benzer bişey ama bilemedim🤷🏻♀️
AkdAkd Bertug-Tugberk-Mom benim doktorum doğuma varis çorabıyla geleceksin dedi. İğneyi de doğumdan sonra 15 gün daha kullanacaksın dedi hayati risk olmasın diye. Ben de varis çorabına şaşırmıştım..
Bertug-Tugberk-Mom AkdAkd bana demedi doktorum başkasından duydum . Sorucam tekrar gidince. Igneyide 1 hafta daha kullanacaksın doğumdan sonra dedi ,az sanki 1 hafta 🤔
Szeys Gamzeozdemi Öyle mi. Genelde sezaryen yaptırıyolar diye biliyodum. Gebelik şekerin var mıydı peki?
Beyzaharun Bertug-Tugberk-Mom ben hem ecopirin hap (kan sulandırıcı hap) hemdw oksapar 4000 iğne (kan sulandırıcı) kullanıyorum her gün bu tarz şeyler bende duydum yapamaz normal doğm bu ilaçları kullananlar diye doktorum yok öyle bir şey dedi , öyle olsa tehlikeye atarmıyız anneyi dedi yapanda bir sürü kişi var dedi bende normal doğum istiyorum şahsen
AkdAkd Bertug-Tugberk-Mom valla dr bana dediki ölürüm bişey olur 15 20 gün kullanacaksın bunu unutma dedi😂
Gamzeozdemi Szeys yoktu cnn etrafımda kimse sezeryan olması kullanan sanırım özel doktorlar hemen sezeryana seçico diye düşünüyorum