İyi geceler hanımlar 16+4 hamileyim bir ay sonraya detaylı ultrason yaptır dedi doktorum biraz evhamlıyım 2li testim çok iyi çıktı ama detaylıdan korkuyorum ne yapmalıyım siz ne düşünüyosunuz detaylı hakkında.Bide çok fazla gaz sancısı çekiyorum 2 gün hastanede yattım serumlar vs. Duphalac diye bir ilaç verdi doktor onu da içince ishal oluyorum.Gaz sancısı çekeniniz var mı?Siz neler yapıyosunuz bunun için.